آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

متاسفانه با تغییر سرور سایت شخصیم، فایل ها از بین رفته. پوزش

فعلا یکسری فرم های استاندارد شده در قالب یک فایل براتون میزارم (استاندارد شده خانه سینما) تا فرم های قبلی پیدا کنم و یکی یکی براتون قرار بدم. بازم شرمنده
موفق باشید.

______________________________________________________

دانلود برگه کارگردانان

برای درک بهتر صحنه و اجرای بهتر وظایف کارگردانان، گروه آموزش "دریچه سینما" برگه کارگردانان را به پیوست تقدیم می دارد. 

با تکمیل این برگه پیش از شروع فیلمبرداری می توانید با دقت و ظرافت بهتری گام بردارید.

برای نمونه قسمتی از فیلمنامه "طلوع" و نحوه تکمیل برگه کارگردانان آورده شده است. که با دانلود آن می توانید از این نمونه خوب بهره گیری نمایید.

دانلود برگه دکوپاژ

دکوپاژ هنری است که در آن از قطعات بی معنا، اثری زیبا خلق می شود. مولاژ و دکوپاژ از یک خانواده هستند.

اما کاربرد دکوپاژ در فیلمسازی چیست و چگونه است؟

دکوپاژ طراحی فیلم است. منظم کردن نماهای تصویربردای است.

کارگردان برای ساخت فیلمی بهتر و با جزییات حساب شده، هر پلان از فیلم را بر روی برگه ای که برگه ی دکوپاژ نامیده می شود، ترسیم می کند و جزییات فنی مورد نیاز آن را در همان برگه می نویسد. اینگونه برای هر پلان تصاویر و حرکات دقیق و فکر شده ای خواهیم داشت که ما را برای فیلمی یک دست و هنری کمک می کند.

در ادامه یک نمونه برگه دکوپاژ برای استفاده فیلمسازان قرار گرفته است که می توانید برای دانلود برگه دکوپاژ بر روی آن کلیک کنید.



دانلود برگه ی تخمین بودجه پروژه فیلم مستند

در ادامه مطلب، برگه ای تحت برنامه ی اکسل برای تخمین بودجه ی مورد نیاز جهت ساخت یک فیلم مستند آورده شده است که به مورد نیاز پس از این برگه ای برای فیلم های داستانی نیز توسط "دریچه سینما" تهیه و منتشر خواهد شد.

این برگه که در قالب استاندارد می باشد، توسط گروه آموزشی "دریچه سینما" تدوین و ترجمه شده است. لطفن فقط از همین سایت آن را دانلود و در به اشتراک گذاری آن، منبع "دریچه سینما" را یادآوری بفرمایید.


دانلود برگه ی منشی صحنه

یکی از مهمترین وظایف متشی صحنه نوشتن اتفاقات و رفلکس های افراد در صحنه فیلم برداری است.


دانلود برگه ی دکوپاز شماره 2



منبع : cineportint.ir



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۴)

سلام . خسته نباشید . چرا لینک دانلودها خرابه ؟ ی دونه ضربدر قرمز روشونه ... میخوام دانلود کنم چه کار کنم ؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
اصلاح شد.

توروخدا لینک دانلود رو درست کنین ... خواهش می کنم. شدیدا نیاز مبرم دارم به این فرمها که گذاشتین ... خواهش می کنم بهم بدین اینارو

پاسخ:
سلام
اصلاح شد.

دوست عزیز این فایل رو انقد دانلود کردم که سیستمم از این فایل پی دی اف پر شد ...

می خواستم بببینم این فایلایی که شما گذاشتید چیه که اونم ....

پاسخ:
شرمندم
بازم میگردم ... 

سلام وقت بخیر. از کجا باید دانلود کنیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی