آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

۰۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۲

مراحل Visual Effects برای یک فیلم

سلام

دونستن این مراحل قبل از فکر کردن به فیلمی که در آن نیاز به VFX داره خیلی مهمه.

در pipeline زیر بطور کلی مراحل می بینید

مثلا چیزی که برای من همیشه سوال بود این بود که color grading چه مرحله ای باید انجام بشه که در نمودار زیر کاملا مشخصه.

در ضمن به سایت زیر سر بزنید، مرحله به مرحله توضیح میده.

موفق باشید.

http://www.andrew-whitehurst.net/pipeline.html


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۱)

باعث خوشحالیه ک با وجود شبکه های اجتماعی شما همچنان به انتشار مطلب به صورت بلاگ نویسی ادامه میدید . ممنون میشم اگ وبلاگ های مفید دیگ ای با مقالات سینمایی سراغ دارید به ایمیلم بفرستید . مرسی :)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
من خودم به شخصه با شبکه های مجازی چیزی یاد نمیگیرم
انگار همشون یطورایی temporary هستند :)
اگر وقت کردم حتما اینکارو میکنم، پیشنهاد خوبی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی