آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۱۱

جایزه Best Picture چیست؟

سلام

من شخصا همیشه در مورد جایزه Best Picture دچار فراموشی و سرگشتگی میشم!

یک بار برای همیشه

جایزه ی Best Picture یعنی بهترین فیلم 

جایزه ی Best Cinematography یعنی بهترین فیلمبرداری یا تصویربرداری


خواهشا قاطیشون نکنید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی