آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

سلام

برای کرک نرم افزارهای خانواده ی ADOBE نیاز به فایل amtlib.dll هست 

این فایل در 99% حالات در مسیر زیر قرار دارد:

C:\Program Files\Adobe\Adobe Illustrator CC 2018\Support Files\Contents\Windows

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۳)

عااااااالی بود و مشکل من رو رفع کرد. ممنونم از شما

عالی بود دوست عزیزم دو گیگ دانلود کردم میبینم فایله نیست خیلی خورد تو ذوقم سپاس

پاسخ:
خواهش میکنم

میزارم ولی بازم نصب نمیشه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی