آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۱

راکورد در سینما و فیلم چیست؟

کلمه «راکورد» از عالم موسیقی به سینما راه پیداکرده و معنای تحت لفظی آن یعنی «هماهنگی مجدد». به طور اصطلاحی وضعیت صحنه را از نظر عناصر مختلف آن مثل دکور، تجهیزات صحنه، نور، صدا، لباس، گریم، میزانسن حرکت بازیگران و… «راکورد آن صحنه» می‌گویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۲)

۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۶:۵۵ مجتبی غلامی
سلام خدمت همه شما دوستان
خیلی جالب و کوتاه ومختسر و کامل بود تشکر از همه شما خوبان.
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام.
ای کاش یک کانال تلگرامی هم بزنید و این مطالبی که مشخصه دارین براش وقت میذارین رو به صورت خیلی آپدیت تر منتشر کنید.
البته تنها یک پیشنهاد بود و بس.

ممنون بابت پستهای مفیدتان.
پاسخ:
سلام
راستش اینقدر این جور کانال ها زیاد شده که کاری عبث میدونمش
ممنون از نظر شما
مطالب اینجا قابل دسترس تر و طبقه بندی بهتری داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی