آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

با سلام

شما با شناخت وسایل زیر که در هیچ کجا من توضیحاتی درباره آن ندیده ام (سایت های ایرانی) میتوانید نورهای کم نور حرفه ای Low-key Lighting را خلق کنید.


Matte Silver Reflector : صفحه ای که یکطرفش مانع تابش نور و یک طرفش نور را بر میگرداند. (منبع نوری در جلو)

Scrim : جنسی که نور را نرم کرده و از خود  عبور میدهد - مثلا در مقابل نور خورشید استفاده میگردد. (منبع نوری در پشت)

Gobo: نوعی فیلتر نور است که دارای شابلون نیز می باشد. در بعضی از مدل های همچون Negative Fill عمل میکند.

Flag: به صفحاتی گفته میشود که نور را به هیچ عنوان از خود علور نمیدهند.

Negative Fill : کاربردی شبیه به Flag داشته با این تفاوت که مقداری تاریکی را برمیگرداند.

منبع: سایت های خارجی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی