آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

اولین نسخه هر فیلم که هیچگونه تغییری روش انجام نشده و کامل ترین هست نسخه BluRay Discهر فیلم هست که حجم آن بین 30 تا 60 گیگ هست که میتونید از تورنت دانلود کنید
فرمتش isoo هست که از دیسک بلوری امیج گرفتن ودارای زبان ها و زیرنویس های زیادی به زبان های مختلف هست و بیت ریت و کیفیت خارق العاده ای هست.

گروه هایی مانند SPARKS,Blow,GECKOS,CHD,RARBG و…. دیسک های بلوری رو میگیرند و به نسخه های کم حجم تبدیل میکنند که معمولا نسخه 480p حدود 1 گیگ
720p حدود 6 گیگ و 1080p حدود 10 گیگ حجم دارند که کیفیت های عالی دارند
بهترین این گروها اول CHD بعد SPARKS و بعدش Blow هست وبهد بقیه انکدر ها
البته دو گروه هم هستنند که با همین حجم و کیفیت رلیز میکنند ولی ازشون به عنوان سورس استفاده نمیشه (AdiT و Birdd)

گروه هایی مانند Ganool , Shanig , yify و… به عنوان سورس از نسخه های بالا استفاده میکنند و نسخه های کم حجم تری انکد میکنند که معمولا 480 رلیز نمیکنند و 720p حدود 800 مگ
و 1080p حدود 1.55 گیگ حجم دارند.

 

بهترین این گروه ها برای نسخه 720p

اگر میخواید 720p دانلود کنید رلیز shaanig رو استفاده کنید چون از بیت ریت بالاتری استفاده میکنه و کیفیتش بالاتره
ولی رلیز های 720p دارای صدای 2کاناله هستند
من جدیدا رلیز mkvCAGE رو دانلود کردم چند تا فیلم فوق العاده بود (از شانیگ بهتر)
اگر میخواهید کیفیت 720p با صدای 6کاناله دانلود کنید از رلیزهای xRedd استفاده کنید که برای نسخه های 720p هم صدای 6کاناله میزاره در ضمن کیفیت تصویرش هم واقعا عالیه
اگر صدا زیاد براتون اهمیت نداره از رلیز yifyy استفاده کنید که برای صدا از ریت پایین استفاده میکنه تا حجم فیلم بیاد پایین تا در عوضش بیت ریت تصویر رو ببره بالا
اگر 720p کم حجم میخواید از رلیز های nitroo استفاده کنید که با اینکه حجم فیلم ها پایینه ولی کیفیت تصویر عالیه
اگرم یک کیفیت معمولی با صدای معمولی و حجم معمولی میخواید از این ریلیز ها استفاده کنید :
Ganool , ED12 , Ozlem ,Scorp , DLBR

بهترین گروه برای نسخه 1080p

برای نسخه 1080p هم از رلیز های shaanig استفاده کنید (همه چیزش عالیه)
من جدیدا رلیز mkvCAGE رو دانلود کردم چند تا فیلم فوق العاده بود (از شانیگ بهتر)
برای 1080 ترجیحا از Ganool استفاده نکنید چون بیت ریت پایینی داره
اگر صدای 6کاناله نمیخواید از yify استفاده کنید چون کیفیت های 1080ش کیفیت خیلی خوبی داره
بقیه گروه های انکود برای 1080p مناسب نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۳)

سلام واقعا ممنون خیلی برام مبهم شده بودن❤️

سلام 

آدرس سایت انکودر ها رو برای دانلود مستقیم قرار میدین ؟ 

داداش میشه بگی از کجا دانلود کردی چون بعضی سایتها فقط نسخه های Ganool رو میذارن 

خواهش میکنم بگو

 

پاسخ:
سلام
چه چیز را؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی