آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

با سلام

این واژه بسیار سخت معنا می شود ولی بطور بسیار خلاصه این چنین میتوان گفت:

این واژه در توصیف چیزی بکار میرود که متفاوت، بیگانه و در عین حال هیجان انگیز و جداب باشد (با معنایی مثبت و نه منفی)


Exoticism : the quality of being attractive or striking through being colourful or unusual.

حال ابتدای پایان نامه ی «بررسی علل گرایش به اگزوتیسم در نقاشی معاصر ایران» 

فرزانه صفیاری کلور


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۱)

سلام.متن خوبی بود.استفاده کردم ولی هنوزم گنگم. مرسی بازم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی