آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

شرکت بلک مجیک Blackmagic به تازگی از یک سنسور تصویر 4.6K جدید برای دوربین های فیلمبرداری حرفه ای و سطح بالای سری URSA رونمایی کرده است. این سنسور تصویر Super 35 جدید مجهز به رزولوشن 4608 x 2592 پیکسل در فریم ریت 120 فریم در ثانیه و 15 گام دامنه پویایی برای تصاویر است و کیفیت تصویری که این سنسور تولید می کند بهتر از شات هایی است که با بسیاری از محصولات فیلمبرداری سنتی گرفته می شود.

این به این معنی است که حالا کاربران می توانند از دوربین های فیلمبرداری سری URSA این تولید استفاده کنند تا به شات های سینمایی خیره کننده ای با جزئیاتی بیشتر از هر زمان دیگر در مناطق سایه و هایلات برسند. فیلم های تولید شده با این سنسور تصویر 4.6K برای حفظ حداکثر میزان اطلاعات و کیفیت تصویر به صورت فایل های خام Cinema DNG یکپارچه 12 بیتی ضبط می شوند. سنسور تصویر جدید 4.6Kدر ماه ژوئن با تعداد محدودی عرضه می شود، و سپس در ماه های جولای و آگوست ( تابستان امسال ) با تولید انبوه عرضه می شود.

این سنسور در دو مدل جدید دوربین های فیلمبرداری سری Blackmagic URSA استفاده می شود. دوربین فیلمبرداری Blackmagic URSA 4.6K EF ( مجهز به مانت یا پایه لنز EF ) با قیمت 6995 دلار و مدل Blackmagic URSA 4.6K PL ( مجهز به پایه لنز PL ) با قیمت 7495 دلار عرضه می شود. نحوه عرضه این دو دوربین نیز مثل خود این سنسور تصویر است، ابتدا در ماه ژوئن با تعداد محدود و سپس در ماه های جولای و اگوست با تعداد انبوه.


منبع: dorbinshop.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی