آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۱

چند جمله از کریستوفر نولان

  1. «من در رشته ادبیات انگلیسی درس خواندم. دانشجوی خوبی نبودم، اما در حالی که همان موقع برای انجمن فیلم دانشکده فیلم می ساختم نکته مهمی دستگیرم شد. به آزادی هایی در روایت فکر می کردم که نویسندگان سال ها از آن لذت می بردند. به نظرم رسید فیلمسازان نیز به همان خوبی باید از این آزادی ها بهره مند شوند.»
  2. «فکر می کنم که تماشاگران احساس می کنند سینما هر روز بیشتر و بیشتر مبهم می شود. این را حس می کنم.»
  3. «هرگز خوش اقبال نبوده ام. من به طرز عجیب و غریبی بدبین هستم. من حقیقتاً بدبینم.»
  4. «بازیگران بزرگ به طور غریزی می فهمند که دیگر بازیگران به چه چیزی نیاز دارند بنابراین خودشان را آماده می کنند.»
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی