آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

فیلم «ایمان،کات» به کارگردانی علیمحمد اقبالدار 

برگزیده جشنواره اشراق


فیلم های برگزیده:

«بازگشت» یوسف حاتمی کیا، «صراط» سهیلا رمیم، «صُراحی» سعید نجاتی، «ایمان، کات» علیمحمد اقبالدار، «علمک» حسین دارابی، «سه سال و سه ماه و دو روز» سعید ولی زاده و داوود رحمانی، «ناکو» حسین ریگی، «یاقوت» علیرضا براتی، «جاده موزی» حسین ریگی، «کارگر جنوبی»حامد نوبری، «فصل آزمون» نوید ترابی، «پُل» رضا جمالی، «بیست» محمد حاج بابایی و جواد پیروزی، «انجمن حجتیه» حمید عبداله زاده اقدم، «چراغ روشن» علی خسروی، «طوفان» محمد مهدی سرانجام،  «ناگهان» محمدرضا خردمندان.


لینک خبر: اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۱)

چگونه است یوسف حاتمی کیا فیلمش پذیرفته می شود ولی فیلم های فارغ التحصیلان فبل تر
از او را کنار می گذارند. چون باباش ابراهیم حاتمی کیا است؟
تا کی این نابرابری ها باید ادامه پیدا کند.
کی؟ 
پاسخ:
سلام
در هر صورت در هرکاری در ایران داشتن پارتی بی لطف نیست
البته کارهای آقای یوسف حاتمی کیا واقعا با کیفیت و با مضمون هست (البته من در یک جشنواره ای که بودم فقط فیلم بازگشت از ایشون دیدم)
بی زحمت ایمیل خودتون برای من ارسال کنید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی