آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

دوربین بلک مجیک میکرو سینما Blackmagic Micro Cinema Camera یک دوربین اکشن کم فول HD با لنز قابل تعویض همراه با پایه لنز Micro Four Thirds و یک سنسور تصویر با اندازه Super 16 است. ویژگی منحصربفرد و بی همتای این دوربین جدید پورت اکسپنشن ( یا گسترش ) داخلی آن است که برای بسیاری از کارایی های بی نظیر دوربین از طریق کنترل از راه دورهای هواپیماهای مدل رادیویی و سایر سیستم های کنترل از راه دور دسترسی فراهم می کند. این کانکتور اکسپنشن شامل 4 کانال PWM برای استفاده از باندهای ابزار کنترل، یا سیم کشی سفارشی و همچنین یک اتصال S.Bus است که با استفاده از یک کابل تک می تواند حداکثر تا 18 کانال را دریافت کند. دوربین بلک مجیک میکرو سینما Blackmagic Micro Cinema Camera با فراهم کردن 13 گام دامنه پویایی، ضبط تصویر Raw 12 بیتی و گزینه رولینگ شاتر 60 فریم در ثانیه یا گلوبال شاتر 30 فریم در ثانیه، در ماه جولای ( تابستان امسال ) با قیمت 995 دلار عرضه می شود.

دوربین اکشن کم بلک مجیک Blackmagic Micro Cinema Camera برای غلبه بر محدودیت هایی طراحی شده است که به طور معمول در تولید شات های غیر معمول با دوربین های عکاسی DSLR یا دوربین های اکشن کم کوچک وجود دارند. برخلاف این دوربین های اکشن کم کوچک، این دوربین جدید مجهز به یک شاتر گلوبال است که تمام تصویر را در آن واحد نوردهی می دهد، در نتیجه کاربران به تصاویر فول HD بسیار زیبایی می رسند. علاوه بر این، رکوردر داخلی این دوربین قادر به ذخیره کردن فایل های Cinema DNG RAW 12 بیتی و Apple ProRes با کیفیت مخابره ای است. هر دوی این فایل ها را می توان با نرم افزار DaVinci Resolve Lite که با دو نسخه ویندوز و مکین تاش همراه دوربین عرضه می شود به راحتی ویرایش و اصلاح رنگ کرد. دوربین اکشن کم بلک مجیک میکرو سینما Blackmagic Micro Cinema Camera تصاویر خارق العاده ای تولید می کند که به هنگام حرکت، چرخش و ارتعش دوربین عاری از اعوجاج و موج هستند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی