آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

سلام

**بسیار مهم**

من مدت ها دنبال این موضوع بودم که وقتی فیلمبردار با دوربین 70دی در حال فیلمبرداری است، بتونم با مونیتور خارجی بعنوان کارگردان صحنه ای که ضبط می شود را ببینم و دنبال فیلمبردار راه نیوفتم. ولی از اونجایی که تکنولوژی بکار رفته در کانن های DSLR طوری هست که امکان استفاده همزمان Screen و External Monitor نمی دهد ناموفق بودم تا اینکه ....

فهمیدم می شود دوربین های DSLR کانن را به PC ( مک یا ویندوز) متصل کرد و بعد از ساعت ها تونستم نرم افراز دانلود و به موفقیت برسم.

روش:

1) براساس مدل دوربین شما، باید ورژن نرم افزار EOS Digital Solution Disk Software  دانلود کنید. (مثلا برای دوربین 70دی ورژن 29.1A مناسب است)

2) در سایت https://www.usa.canon.com بدنبال دوربین خود باشید و در قسمت Software نرم افزار EOS Digital Solution Disk Software را دانلود کنید.

مثلا لینک دوربین 70دی »  لینک 

3) کلیک و وارد کردن سریال دوربینتان در قسمت مربوطه و سپس submit

4) نرم افزار را دانلود و از Live View و روش حرفه ای فیلمبرداری لذت ببرید.


منبع: خودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی