آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۴۹

فرق کدک HQ با HQX در تصویر

با سلام

من چند وقتی بود درگیر این مسئله بودم

  1. فرق قابل مشاهده ای بین این دو نیست. این به معنای عدم برتری یکی بر دیگری نیست
  2. HQX بهتر از HQ  است
  3. HQ همیشه 8 bit است
  4. HQX همیشه 10 bit است
  5. حجم فایل HQX بیشتر از HQ است
  6. HQX Super بهتر از HQX است ولی تفاوت زیادی ندارند.
HQ


HQX

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی