آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

آفرینش فیلم

«من هم در اولین قدمِ آفرینشِ دنیایِ هنرِ سینمایی هستم»

"پیش از حضور در جشنواره‌ها، فیلمتان را در اینترنت منتشر نکنید.

دراین‌باره که انتشار فوری در اینترنت چقدر می‌تواند به حالِ فیلمتان مؤثر باشد، پرسش‌های فراوانی مطرح۶ است. ازیک‌طرف، دارید برای فیلم‌تان مخاطب جور می‌کنید، و اینکه مثلاً در فهرست Vimeo Staff Pick باشید می‌تواند برای حرفه‌تان اتفاق بزرگی باشد. از طرف دیگر، آن‌طور که تِشروبیاتوفسکا می‌گوید «از منظر فروش، معنای اینکه فیلم‌تان به‌صورت رایگان در فضای مجازی باشد این است که بیشتر جواز دهندگان وقعی به آن نخواهند گذاشت. چون قرار نیست بابت چیزی که پیش‌تر در فضای آن‌لاین هست، پول بدهند. اما هم‌زمان، قضیه جشنواره‌ها یک‌جورهایی ناامیدکننده است. فیلم‌هایی هستند که واقعاً در جشنواره‌ها خوش می‌درخشند اما نمی‌فروشند. واقعیت است. خب برای چنین فیلم‌هایی، چه اشکالی دارد که وقتی کارشان با جشنواره‌ها تمام شد، توزیع آن‌لاین را امتحان کنند؟»


بسیاری از جشنواره‌ها، فیلم‌های کوتاهی را که پیش‌تر به نمایش درآمده‌اند، پس می‌زنند. بنابراین اگر برنامه‌تان توزیع آن‌لاین است، مؤثرترین استراتژی این است که تا تمام شدن دوره جشنواره‌ایِ فیلم‌تان دست نگه دارید."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
بنیامین آرمان طلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی